update Great Barrier Reef - Reisverslag uit Cairns, Australië van Patricia Klerks - WaarBenJij.nu update Great Barrier Reef - Reisverslag uit Cairns, Australië van Patricia Klerks - WaarBenJij.nu

update Great Barrier Reef

Blijf op de hoogte en volg Patricia

26 November 2014 | Australië, Cairns

Zoals beloofd nog mijn update met de vissen en alle andere dieren die ik onderwater heb gezien (weet Alleen de Engelse namen):
Nemo clown fish
Harlequin sweetlips
Yellowtail fusilier
Hawksville turtle
Bluespotted stingray
Sea whip fish
Whitetip Reef shark
Pineapple sea cucumber
Bearreanday cod
Octopus
Bumphead parrotfish
Green turtle
Maori bass
Grey Reef shark
Trevally
Black anemone fish
Grouper
Lionfish
Bat fish
Graden eel
Regal angelfish
Fivebar angelfish
Scissor-tail sergeant
Golden damsel
Jewel damsel
Humbug
Giant clam
En nog veel meer waar ik de naam niet van weet



  • 26 November 2014 - 16:13

    Cees En Joppie:

    Wat veel! Geen wonder dat je ze niet allemaal hebt onthouden. Het je ook nog onderwater gefotografeerd?

    Goede reis verder!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

Reislustig persoon die besloten heeft om in september 2014 voor 7 maanden op wereldreis te gaan. Mijn motto is dat ik liever spijt krijg van de dingen die ik gedaan heb dan spijt van de dingen die ik niet gedaan heb. Ga je mee op mijn reis?

Actief sinds 22 Sept. 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 10438

Voorgaande reizen:

26 September 2014 - 21 April 2015

Myanmar, Australie, Nieuw-Zeeland en Fiji

Landen bezocht: