Myanmar, Australie, Nieuw-Zeeland en Fiji - Reisverslagen van Patricia Klerks - WaarBenJij.nu Myanmar, Australie, Nieuw-Zeeland en Fiji - Reisverslagen van Patricia Klerks - WaarBenJij.nu

Myanmar, Australie, Nieuw-Zeeland en Fiji

2 weken op reis in Myanmar, 4 maanden in Australie, 2 maanden in Nieuw-Zeeland en 2 weken in Fiji

Recente Reisverslagen:

20 April 2015

Fiji - Hong Kong - het einde van mijn reis

13 April 2015

wellington-Rotorua-east bro-Auckland - Fiji

29 Maart 2015

Queenstown - Deep South - Mt Cook - Wellington

10 Maart 2015

Wellington - Abel Tasman NP - Greymouth - Franz Jo

01 Maart 2015

Lake Aniwhenua - Whakahoro - National Park - Welli
Patricia

Reislustig persoon die besloten heeft om in september 2014 voor 7 maanden op wereldreis te gaan. Mijn motto is dat ik liever spijt krijg van de dingen die ik gedaan heb dan spijt van de dingen die ik niet gedaan heb. Ga je mee op mijn reis?

Actief sinds 22 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10442

Voorgaande reizen:

26 September 2014 - 21 April 2015

Myanmar, Australie, Nieuw-Zeeland en Fiji

Landen bezocht: