Surfers Paradise - Reisverslag uit Victoria Park, Singapore van Patricia Klerks - WaarBenJij.nu Surfers Paradise - Reisverslag uit Victoria Park, Singapore van Patricia Klerks - WaarBenJij.nu

Surfers Paradise

Blijf op de hoogte en volg Patricia

27 Oktober 2014 | Singapore, Victoria Park

In Surfers Paradise ben ik een dagje geweest en dat was voor mij voldoende. Het lijkt meer op een Surfers Vegas dan een Paradise. Veel hoogbouw en winkels aan het strand. Het deed me denken aan Salou. Er was ook een race event aan de gang dus het was erg druk en ik moest via het strand lopen om bij het centrum te komen. Daar een dagje rondgeslenterd en zaterdagavond weer door naar Brisbane. Hier verblijf ik korter dan gepland. Die familie is niet thuis dit weekend en daarnaast heb ik mijn plannen veranderd. Ik ga nl de komende 2 weken varen op een zeilboot. Een stel had een advertentie gezet op gumtree (de Australische versie van marktplaats) en dat trok me wel aan. Een beetje meehelpen en ondertussen varen vanaf Airlie Beach naar Cairns via de Whitsunday Islands. Het is maar een klein groepje, dat stel en dus 4 mensen/crew (inclusief mijzelf). Ik heb dus gisteravond de bus genomen vanaf Brisbane naar Airlie en net een nachtje met redelijk wat slaap achter de rug. Ik reis dus nu stuk verder door naar t Noorden om op tijd op de zeilboot vandaag te stappen. Ik zal ook geen of bijna geen bereik of internet hebben dus de komende 2 weken zal het rustig zijn qua mijn verhalen.

  • 27 Oktober 2014 - 08:34

    Stephanie:

    Gaaf patries twee weken zeilen heel veel plezier geniet ervan!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

Reislustig persoon die besloten heeft om in september 2014 voor 7 maanden op wereldreis te gaan. Mijn motto is dat ik liever spijt krijg van de dingen die ik gedaan heb dan spijt van de dingen die ik niet gedaan heb. Ga je mee op mijn reis?

Actief sinds 22 Sept. 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 10447

Voorgaande reizen:

26 September 2014 - 21 April 2015

Myanmar, Australie, Nieuw-Zeeland en Fiji

Landen bezocht: